AVATAR AUDITIONS! Come and try out!


Author Topic: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!  (Read 42797 times)

iamkatara

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 457
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #15 on: July 22, 2008, 02:19:38 PM »
it's ok. people call me IAK, so that's a little different. they'll just refer to you as I am katara. ;D

COME ON PEOPLE!! POST!!!  :D :D :D

We need some entries. ;)

I am KATARA

  • Wide Awake

  • Offline
  • **

  • 29
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #16 on: July 22, 2008, 02:24:52 PM »
wow how did you do your pictures like that and stuff.

IToph

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 116
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #17 on: July 22, 2008, 05:26:06 PM »
Sorry to burst your bubble I am Katara but when you said you look
exactly like katara in the show I would have thought you looked more like her...
but your facial structure is way different from katara's lol and she looks like
a mature teen you still kinda look like a child your eyes are very different not
cause of the color...
and katara's skin has a lighter tone than yours...she has smaller lips too...
sorry  :P

anyways Im going for yue maybe or suki
please rate I want to know what you guys really think and not some lie cause your trying to be nice...
be as harsh as you want lol Im so nice Im letting you bash me  ;D

« Last Edit: July 22, 2008, 05:30:38 PM by IToph »

innocence

  • LITW

  • Offline
  • *****

  • 173
    • Email
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #18 on: July 22, 2008, 05:48:39 PM »
yue or suki? you look like katara  :D

IToph

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 116
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #19 on: July 22, 2008, 05:53:54 PM »
lol I thought so too but if you know me lol
im not that caring or gentle so my personality is way different
than katara's ...and also as you can see in my older post
im really brute and just say my mind out...
so I have a personality the same as Toph lol
bt thankies ill try to be more caring for katara's role lol
but maybe Suki...Im also going for personality not looks lol...

hmm i wanna photoshop me having katara's hair but im not
really good lol
« Last Edit: July 22, 2008, 06:00:06 PM by IToph »

riz_fo_shiz

  • LITW

  • Offline
  • *****

  • 174
  • Personal Text
    Foofoo-cuddly-poo...
    • ~My MySpace~
    • Email
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #20 on: July 22, 2008, 06:01:10 PM »
lol I thought so too but if you know me lol
im not that caring or gentle so my personality is way different
than katara's ...and also as you can see in my older post
im really brute and just say my mind out...
so I have a personality the same as Toph lol
bt thankies ill try to be more caring for katara's role lol
but maybe Suki...Im also going for personality not looks lol...

hmm i wanna photoshop me having katara's hair but im not
really good lol

i think you DO look a lot like katara! and so what if you don't have katara's personality... that's why its called ACTING  :D

I?ve never not slept before! What if I fall asleep and something happens?! And something ALWAYS happens!

GotRice

  • Guest
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #21 on: July 22, 2008, 06:35:48 PM »
I see a potential of Katara in you lol
you look hispanic are you hispanic?
just wondering lol

innocence

  • LITW

  • Offline
  • *****

  • 173
    • Email
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #22 on: July 22, 2008, 07:15:31 PM »
It seems like everyone is going to be katara xD
but I don't think i could pass as anyone...
opinions?
[X] (katara fire nation hair-do) |[X] |

Alana1991

  • Guest
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #23 on: July 22, 2008, 07:30:58 PM »
IToph should model! :D


You kinda look like a Katara but Yue is a possibility.

IToph

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 116
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #24 on: July 22, 2008, 07:31:55 PM »
No I havent been in  magazine lol
this picture was taken when I was volunteering for girl scout
they made me do a picture lol for a website
for like what type of people are in there...
but I left cause it was so *goody wuvy buddy*
bleh

haha thankies!!

and to answer your question yes Im part hspanic my mom is half-half
and my dad is white lol
« Last Edit: July 22, 2008, 07:34:32 PM by IToph »

innocence

  • LITW

  • Offline
  • *****

  • 173
    • Email
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #25 on: July 22, 2008, 07:37:42 PM »
you can still milk it and say you modeled.  :D

IToph

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 116
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #26 on: July 22, 2008, 08:15:21 PM »
maybe i have a look a like
haha  :o

Alana1991

  • Guest
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #27 on: July 22, 2008, 09:01:36 PM »
lol. ;D


oh, I Am Katara, I can't see your myspace picture so I can't really tell you if you look like katara or not.

hellozombie

  • Unbreakable

  • Offline
  • ****

  • 52
    • My DeviantArt
    • Email
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #28 on: July 23, 2008, 03:14:37 AM »
i think you DO look a lot like katara! and so what if you don't have katara's personality... that's why its called ACTING  :D

AGREED.

It doesn't matter if you don't have their personality. That should be the least of your worries. ;)

I am KATARA

  • Wide Awake

  • Offline
  • **

  • 29
Re: AVATAR AUDITIONS! Come and try out!
« Reply #29 on: July 23, 2008, 05:20:12 AM »
So how are you ervrybdy???