HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?


Author Topic: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?  (Read 4333 times)

gwags33

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 348
HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« on: January 18, 2010, 02:17:23 AM »
hey jackson...member when we were shooting the monk scenese...there was this really tall middle eastern girl who was an airbending student too...


well i was looking at the imdb boards about this movie...and someone listed her as playing katara...or atleats rumored to be playing her...but she was an airbending student along with us..i wonder who started the rumor hahaha...but here it is anyway...

http://www.imdb.com/title/tt0938283/board/thread/155463043


her resume just says this though...

http://www.imdb.com/name/nm2996639/resume


LIKE US!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
« Last Edit: January 18, 2010, 02:20:25 AM by gwags33 »

Alana1991

  • Guest
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #1 on: January 20, 2010, 11:45:57 AM »
It says possible Azula not Katara, but she can be both. She could pass as Dev's sister so...:)


Thanks for sharing Gwags! Long time no see btw. :)

gwags33

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 348
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #2 on: January 20, 2010, 02:31:14 PM »
opps...did i say katara...i meant azula!!!

but yea she was an air bending student along with us!!!


and hello alana!!

Kuzon

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 1640
  • Personal Text
    Me withOUT hair...
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #3 on: February 05, 2010, 06:05:48 PM »
OMG GWAGS!!! ALANA!!! HI!!! ;D ;D ;D

Sorry it took so long to reply back! ::)

Isn't she the one that I sat next to in when we were "meditating" in the woods?

When we were riding the bus to the lunch area I remember two of the girls saying that they originally auditioned for Azula back in NY, but they were called back for this...

What grade are you in now Gwags? o.O

It has her email address, we should all get back in contact with eachother! ;D
-----------------------------------------------------------------------------
edit....

OMG, I just got my W-2 from the movie!!! ;D ;D ;D
« Last Edit: February 05, 2010, 10:34:32 PM by Kuzon »
ジャクソン

gwags33

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 348
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #4 on: February 06, 2010, 11:44:53 AM »
whats a w-2??? hahahaha...anyway yea she was the really tall middle eastern girl...and why would they audition for azula if azula is only in the 1st season for like a spilt second???


btw whats a w-2 im excited!!!???

and the 30 second trailer was amazing...maybe the awesome effects and casting will make up for the horrible casting...but you know what got me, was in the trailer when you see sokka and katara holding up the lamps with the village...every extra villager is asian-inuit looking...and they're the only white ones...WOW...SOO LAME!! but hopefully it is cool!!!



btw do you think they'll send us the pictures they took of us??? i want them!!!

« Last Edit: February 06, 2010, 11:47:40 AM by gwags33 »

Kuzon

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 1640
  • Personal Text
    Me withOUT hair...
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #5 on: February 06, 2010, 04:48:04 PM »
Long story short, a w-2 can get you more money...  When you get it, have your parents take it to a tax shop when they do their taxes and you can get about $15-$20 bucks back!

I just watched the trailer again to see what you were talking about and I can't believe I didn't notice that before... :-\ too bad they can't use the cartoons as actors, then it would be perfect! :P

That one girl and I are facebook friends now... ;D  We should start a private group for airbending students! ;D

I forgot they took all those pictures of us! That would be awesome!
ジャクソン

Alana1991

  • Guest
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #6 on: February 08, 2010, 10:46:21 AM »
Hey Guys! :D


Yeah I saw the trailer during the Superbowl (GO SAINTS!!!!) and it actually surprised me I thought it was pretty decent. :)  I agree with gwags that the affects probably will save the film, and I noticed that too, that was kind of lame. :-/

Mr_Glass.1

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 2942
    • Email
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #7 on: February 16, 2010, 11:12:51 AM »
So I'm assuming all three of you were actually able to get into the movie?  If so, that's totally awsome.
I see the world Lucius Hunt, just not the way you see it.


Ivy Walker to Lucius Hunt in The Village

moonrise

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 357
  • Personal Text
    never give up without a fight
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #8 on: March 08, 2010, 06:07:06 PM »
awesome is an understatement    ;D
-who knocks at the guarded gate?
-one who has eaten the fruit and tasted its mysteries

Alana1991

  • Guest
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #9 on: March 09, 2010, 09:21:21 AM »
Kuzon and Gwags had the awesome opportunity to be extras. ;)

Kuzon

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 1640
  • Personal Text
    Me withOUT hair...
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #10 on: March 17, 2010, 10:48:22 AM »
Glass, Moonrise, Alana... Did you guys submit for the additional filming?
ジャクソン

Alana1991

  • Guest
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #11 on: March 27, 2010, 08:44:23 PM »
Kuzon, I haven't, I've had a lot going on lately.

Namaste

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 3217
  • Personal Text
    The divine in me bows before the divine in you.
    • myspace
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #12 on: March 29, 2010, 10:26:10 PM »
Kuzon, I haven't, I've had a lot going on lately.

weak. never gonna be a famous actor with that attitude.
See the villain's larger eyes insinuating a just-off-normal perspective on how they see the world? I see signs Lucius Hunt; just not as you see dead people. I am so very happy we saw..each other, and no I will not tell you what color love is. Stop asking.

Alana1991

  • Guest
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #13 on: March 30, 2010, 07:34:38 AM »
For the record I'm not weak, I found a new calling. Acting developed more into a hobby.


Kuzon

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 1640
  • Personal Text
    Me withOUT hair...
Re: HAHAHA...jackson...do you remeber this girl?
« Reply #14 on: March 30, 2010, 10:52:00 AM »
lol, that's just Namaste's way of encouraging you! :P

What's your new calling? (just curious)
ジャクソン