Devil


Author Topic: Devil  (Read 6589 times)

PriestRevan

  • Wide Awake

  • Offline
  • **

  • 26
  • Personal Text
    Being a fan of M. Night is an interesting one
Devil
« on: August 04, 2010, 11:56:06 AM »
I wasn't sure if anyone posted the actual movie trailer yet, so here ya go:

Devil

Hmm...

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #1 on: August 04, 2010, 05:01:34 PM »
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

PriestRevan

  • Wide Awake

  • Offline
  • **

  • 26
  • Personal Text
    Being a fan of M. Night is an interesting one
Re: Devil
« Reply #2 on: August 05, 2010, 02:04:12 AM »

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #3 on: August 05, 2010, 05:38:59 AM »
It was linked into one of those threads somewhere. Maybe the admins will move this in there for us so we have an actual thread for it. :P
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

dex2010

  • Praying with Anger

  • Offline
  • *

  • 3
Re: Devil
« Reply #4 on: September 09, 2010, 02:44:31 PM »
Anyone see any reviews of Devil yet?

Baconhawk

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 100
    • Email
Re: Devil
« Reply #5 on: September 09, 2010, 04:28:36 PM »
Nope but im constanly searching lol around next thurs. there should be some on Rotten tomatoes.  :)
Mr. Heap is a playa!

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #6 on: September 09, 2010, 05:33:34 PM »
Yeah, I don't bother with reviews. I find the critics always hate the movies I love and praise the stupidest crap. Sometimes the regular audiences get it right, but if I see anything that looks like an actual review and not a Shymalan bash-fest I'll link it.
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

Baconhawk

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 100
    • Email
Re: Devil
« Reply #7 on: September 09, 2010, 05:39:26 PM »
Good point. Avatar wasn't that good IMO. Good special effects made up for a crap story IMO. But Richard Roeper might like devil, he's like all of M. Nights films (except for TLA i think)
Mr. Heap is a playa!

dex2010

  • Praying with Anger

  • Offline
  • *

  • 3
Re: Devil
« Reply #8 on: September 10, 2010, 03:27:25 AM »
Yeah critics do get it wrong alot, but it would help if they got back on Nights side. Devil looks really good!

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #9 on: September 10, 2010, 08:16:32 AM »
Yeah critics do get it wrong alot, but it would help if they got back on Nights side. Devil looks really good!

I doubt they ever will no matter how good Devil is. They have a grudge against him for Farber in Lady in the Water. lol XD
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

Baconhawk

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 100
    • Email
Re: Devil
« Reply #10 on: September 10, 2010, 07:13:11 PM »
Haha, thats true. But i will always imagine Farber when i think of a movie critic :D
Mr. Heap is a playa!

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #11 on: September 10, 2010, 09:38:46 PM »
Hate the critics. Love Bob Balaban. :-*
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

Baconhawk

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 100
    • Email
Re: Devil
« Reply #12 on: September 11, 2010, 08:57:19 PM »
:O Then why don't you marry him?  >:(

jk haha
Mr. Heap is a playa!

Imalshen

  • Futuristic (After Earth)

  • Offline
  • *****

  • 567
  • Personal Text
    Originality requires breaking rules-M.N. Shyamalan
    • Crazy Caera's Demented Dreams
Re: Devil
« Reply #13 on: September 12, 2010, 12:47:47 AM »
isn't he already married? That and I kinda don't know him personally...;)

I'll never marry. I'm too crazy.
There Happen to be Signs in the Village that the Unbreakable Lady in the Water has the Sixth Sense.

Baconhawk

  • The Village

  • Offline
  • *****

  • 100
    • Email
Re: Devil
« Reply #14 on: September 12, 2010, 01:17:42 AM »
isn't he already married? That and I kinda don't know him personally...;)

I'll never marry. I'm too crazy.

Ur heart knows him and thats all that matter lol
Mr. Heap is a playa!